labrapport!

har hållt på att skriva ut min labrapport. Skrivaren är lite wierd, så det fönkade
inte först. men efter ca 30 min gjorde den det & jag har fått min labrapport utskriven :D
Förlåt för att jjag inte la upp outfit bilderna, har inte haft tid. Gör det imorgon istället! Men iaf,
efter skolan skall jag vara med Vera & se hennes nya rum (hon har tapetserat). Sen åker jag hem &
så skall jag fixa lite hemma, eftersom massa av mammas vänninor kommer hem till oss & ja det var drf
jag skulle baka. Men ja, ni kanske inte fattar allt just nu, men förklarar mer imon eller på lördag! Vi hörs iaf
imon med massa bilder + roliga inlägg, sov gott! ;)

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0