Everything changes by time...

hello! hemma ifrån en chill dag i skolan! Hade bild,SA, Biologi,& spanska.. Spanskan gick bra!!
weeej! Iallafall, sen åkte jag + cornelia till 4-gott & köpte godis, och sen gick vi in till ''staples'' & jag köpte
lite nya pennor. haha jagvet att ni bryr er.. ja, och sen åkte jag hem. Nu skall jag äta lite grann & bara chilla sönder + läsa. Så himla skönt, för vi har inga mer prov,läxor eller förhör denna veckan! värsta lyxen ju! Så jag behöver inte plugga så mycket idag. Ojj, nu blev inlägget långt. puss puss!


Kommentarer
Postat av: sofia sörensen ♥

svar: tack sötnos! detsamma. kram

2011-11-23 @ 21:42:35
URL: http://avfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0