wilma här :)

Nu när Dominique är i England så skall jag gästblogga lite hos henne! ;) Vet att detta är hennes gamla blogg men det var e-posten och lösenordet till denna blogg jag fick? Men jaja. Iaf så heter jag Wilma och har känt Dominique i över 4 år. :D Vi har gått i samma klass jätte länge men eftersom jag e ett år yngre än henne så har ju hon börjat i sjuan på en annan skola. :( Men det funkar rätt bra ändå! :P
Jag bor i en liten stad utanför Göteborg och det tar bara några minuter för mig att gå hem till Dominique! :)
Jag är tolv år alltså för 1999, och går på Övre Fontin Skolan i världens näst bästa klass! Eftersom alla gamla sexor bytt skola och klass så är den nt bäst längre. :( Haha men nu har jag nt så mkt mer och skriva. Kommer gästblogga här tills på torsdag då jag åker till Skövde för att spela handbollscup! Kommer hem på söndag. :DD<333333
Jaja bloggar mer här imon elr senare ikväll! Så länge kan ni kolla min blogg! Uppdateringen är nt den bästa just nu för igår var jag sjuk. :/ Feber och ont i halsen. :'( Men nu e jag frisk! Bara lite förkyld. :) Okej känner att detta blev ett väldigt långt inlägg? Haha , men kolla gärna min blogg! Ha det bäst! KRAM! :)<33333
min blogg hittar ni, Här, här eller HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0