Kul att veta om mig

1. ♥ Jag  älskar att shoppa, baka & att umgås med vänner + familj.
2.Halva min släkt bor i England.


3. ♥ Jag är en ''ordning & reda'' tjej! Hatar när folk kommer & stökar till det! HAHA
4.Jag har sett säsong 7 av ''one tree hill'', men inte 8..
5. ♥ Jag tyckte att filmen ''Johnny English, reborn'' är riktigt dålig.


6. ♥ Jag slingade mitt hår med ljusbruna/lite blonda slingor, för ungefär 6 månader sen & man ser fortfarande några!


7. ♥ Jag tycker Mc' donalds pommes frites är godare än sånna man köper på tex: Maxi.



8. ♥ Jag fyller år på lördag, alltså om 4 dagar!!!!
9.♥ Jag tycker det är besvärligt att gå omkring & bära på paraply, även om jag använder det!


10. ♥ Tar samma buss hem varje dag, Om jag inte blir hämtad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0