NORA HÄR!

hej alla dominqiues bloggläsare! jag kommer vara en av dom som gästbloggar medans min lilla dominique är i england! hoppas hon har det skitbra iaf! ja, men kan ta o berätta lite om mig sj då!

jag heter Nora Omari, jag är 13 år, jag älskar tennis och träffa kompisar och så! jag och dominique träffades första gången i dagis, sen blev vi bästa kompisar och har gått i samma skola i 7 år.. men sorgligt nog skidles vi åt eftersom vi inte går i samma skola längre, som alltså suger -.-' på morgnarna i förra skolan när man kom till skolan såg man alltid dominique glad, skön känsla! :D
men nu ser jag henne inte alls, känns lite svårt .. aja jag saknar henne sjukt o tror vi ska göra något på lovet.

ska berätta lite om min dag. Idag va jag hemma o gjorde lite saker, sen kl 5 ungefär färgade jag håret till mörkbrunt med lite skiftningar, sen kl 6 drog jag hem till Helin och var där i typ en halvtimme , sen stack vi ut o mötte koiar, ali, armend o lite folk, så drog vi tsm till SSU mötet, vi snackade, fikade och så, på onsdag blir det filmkväll där!  ni kan också komma om ni vill! kl 6-7 på sosse lokalen i gula komarken! aja men imon ska jag träffa Vera kl 12 , så vi ska fika och kolla runt & så, men i veckan tror jag jag kommer träffa massa folk ? aja detta va allt jag hade och säga, hoppas ni blev nöjda!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0