Svar på mini Frågestunden

Bästa vän? Roligaste du gjort? Går du nån sport? Vilken kamera fotar du med?

Jag har flera bästa vänner, men det kanske kommer upp ett sådant inlägg igen. Vet faktiskt inte ännu?
Ja, jag går i dans & golf. Jag fotar oftast med min lilla lumix kamera, eller bara med Iphonen!
(fast jag har en grå lumix)

Favvo mat?
Bästa citat?
Varför började du blogga?

Pizza, ingen aning faktiskt, Jag började för att några som jag kände hade bloggar och jag ville testa på ;)



Varför började du blogga?
Favoritplagg? (bild)
Favoritminne från sommaren 2011? :)
Favoritgodis?:D


Se ovan ↑
Var nog när jag var på liseberg massa gånger!
Helt klart tutti frutti och ferrari bilar! :D
Min favorit tröja - Ralph Lauren (se nedan)
image description

Hur många läsare har du?? :)

Det varierar, men omkring 50-100 per dag! :)



1. Vilka bloggar följer du?
2. Hur är det att gå på en skola i gbg jämfört med kungälv?
3. Vem är din favorit artist?
4. Vad är din favorit mat?


1. Marie Linhem, Wilma Pregmark, Juliah Strand, Johanna Brylde, Hannah, Kenza, Kissies,osv!
2. Det var först lite konstigt med tanke på att behöva ta buss osv, men nu är jag mer van!
3. Ganska många: JB, Nicki minaj, Rihanna osv..
4. Pizza



1. hur många läsare har du? 
2. vem är din absoluta vän (välj bara en)?
3. vem är din idol?
4. har du några favorit bloggar?
5. kan du göra en sån där 24 dagars grej ngn gång igen?
6. varför började du blogga? och vad är det bästa med det?
7. sommar/vinter?
8. Godis/glass?
9. singel/i ett förhållande?

så det var mina frågor! :D
+ tack för att du fixade en frågestund! ;D


1. se ovan ↑
2. Kan inte välja!
3. Kenza
4. Ja helt klart! Maries, Kenzas, kissies, Juliahs, Wilmas, Johannas
5. Ja, det kan jag säkert göra
6. Se ovan ↑ Det bästa är alla söta kommentarer, och att det är som en dagbok, fast alla kan läsa den!
7. SOMMAR!
8. Godis
9. Singel just nu iallafall

Nej, men det var så lite så, hoppas du fick dina svar!! ;)
Jag tycker du borde be nån annan att göra finare headers för dom Wilma gör är verkligen inte fina, Det är liksom samma hela tiden och dom är alltid från picnik, och så är det så fult när man skriver längst upp vem som gjort den..
Okej, men det är inte alltid folk som säger ja när man frågar + att Wilma är snäll och gör de till mig! Okej jag håller faktiskt med att det inte är så snyggt med att det står vem som gjort den, men det är som deras/hennes tack till att hon gjort den till mig. Aa, men jag skall försöka fråga någon annan nästa gång  så den inte blir från picnik + jag tycker de headers hon gör till mig är fina! :)




Finns de nån kille i din klass som du kanske e lite intresseras av eller tkr e söt? ;)
Ja, det finns det faktiskt! :)

Kommentarer
Postat av: Wilma :)

För det första så gör jag INTE mina headers i picnik, jag gör dem i tre olika program och för det andra så vill jag kanske skriva att jag gör dem?? Det hade du nog också velat, elr har jag fel ? Gör en finare header till henne då om du tkr dem e så fula. Och sen så är det mkt lättare och göra finare headers om man har mer bilder, men hon ville bara ha tre så då blir dem inte lika fina ?

2012-03-03 @ 15:40:05
URL: http://wiillmmaass.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0