Ca 2 timmar kvar till det nya året...

Har ätit på resturang och nu sitter vi och tittar på tv, och myser! Till detta har vi godis,dricka & chips, MUMS kallar jag det. Och iår blir det inga raketer för våran del, eftersom våran familj firar själva iår, dvs inga kompisar är här. Så därför går vi till hotellet, där de har fyverkeri display (hotellet ligger 2 min från vårat hus!). så det är ju ingen större mening att vi köper egna, när vi kan kolla på mycket bättre, dessutom så är det gratis. Men nu säger jag inte att jag inte gillar att ha fyverkeri på nyår, för det gör jag verkligen! Men det är helt ok i år, eftersom vi ALLTID har det annars.. Ojj, ganska långt inlägg, men what eveeer?
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0