27 Mars 2012

HEEJ!

Nu äntligen skall jag börja uppdatera som vanligt, efter ett långt uppehåll. Det kommer bland annat, outfits, Vad jag gör på dagarna, nytt i garderoben, sanningar mm. Eftersom jag varit borta så länge, och jag inte kunnat berätta alls som jag håller på med just nu, så tänkte jag berätta det i detta inlägget (lite längre ner)! Och Har även mycket shopping att visa er!! Här nedanför så kan ni se vad som händer i mitt liv just nu:



Jag skall springa göteborgsvarvet (mellan) i Maj, som motsvarar ca 5 km. Så jag har börjat träna nu med att både springa, hoppa hopprep och andra tränings moment flera gånger i veckan.


I skolan har vi ''tema vecka'' och vi arbetar i par. Där vi skall jobba med olika rättigheter som barn har. Och ett alternativ som finns är att göra en film, som jag håller på med. Jag är huvudrollen och det motsvarar mycket inspelning och att inte göra bort sig osv..


I April åker jag på årets första *golf-läger* i Landskrona. Lägret är under påsklovet (vecka 15) Tis-Fre.



Som ni redan vet så går jag ju i dans på Söndagar också, och den 28 Maj (tror jag att det var?) så är det uppvisning!!! Alltså är det inte så många veckor kvar, men våran dans-grupp är grym & vi kommer klara detta!


Jag funderar på att byta blogg-portal. Men är inte helt säker på det, får se vad som händer. Det kan hända att jag byter till nattstad?

Kommentarer
Postat av: Nora O

Nej, nattstad verkligen SUGER bajs. Massa har tagit bort sina och bytt tillbaka till blogg.se, det är så mycket problem där hela tiden.

2012-03-27 @ 21:41:12
URL: http://astoryy.blogg.se/
Postat av: Wilma :)

Stanna på Blogg.se! :D

2012-03-31 @ 17:43:16
URL: http://wiillmmaass.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0