1 timma sen!

Slutade skolan klockan 16.00 idag, med slöjd som sista ämnet i två timmar! Iallafall sen
tog jag spårvagnen & den var sjukt långsam så det tog ca 10 minuter att komma till bussen, när
det egentligen bara tar 4-5 ! Sen när jag väl var vid bussen fick jag vänta i 9 minuter, för att den inte hade kommit?!
HAHA, & så inne på bussen var varenda sittplats upptagen, såå jag fick stå upp i 3 hållplatser, tills jag äntligen fick
en plats, hahaha! Ja, så nu är jag hemma efter 1 timma!!! & det blir massa fysik & SO plugg! Prov i samhälle & fysik förhör morgon, såå jag måste ju kunna! Men det kommer ändå vara bra uppdatering! Det lovar jag!
Dagens outfit kommer i nästa inlägg.
PUSS puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0