Kitchen Aid!

EN sak som jag verkligen Älskar som finns i köket är min underbara röda Kitchen Aid!
Den är sååå himla grymt bra! Man slipper köpa nya *handvispar* hela tiden, som ändå alltid går sönder!! Och det går 100% snabbare att baka, (eller laga mat) när den vispar åt en! Och så är den ju en snygg prydnad i köket också! Det roliga är också att man kan köpa de i massa olika färger. Så varför inte köpa en snygg färg och matcha din Kitchen Aid med andra saker i köket med samma färg, te.x skålar, dukar, mixers, osv.. Så om det är 1 enda grej som jag verkligen ÄLSKAR så är det Kitchen Aiden som finns i vårat kök!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Fin blogg!:)

2012-02-19 @ 22:00:26
URL: http://hannafoto.bloggplatsen.se
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Hehe okej :) Nu är det ny vecka, jag hoppas att du hade en finfin helg :) Ska du göra något roligt i veckan nu? :) Kram!

2012-02-20 @ 12:20:11
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0