TOP MODEL SVERIGE

Nu skall jag sätta mig framför tv:n och titta på TMS och sedan skall jag nog sova! Skall klippa mig imorgon
ÄNTLIGEN. Klockan 09.00 på morgonen, och har inte ens bestämt mig hur jag skall ha det. Och senare på dagen åker vi ner till Halmstad, weejj! ;) Och så måste jag läsa ca 50 sidor i min bok under dagen?!! Och jag vet inte hur det kommer gå till, men jag måååste iallafall göra det! För innan veckans slut så måste jag ha läst ut hela boken, som btw är ca 450 sidor.. PUSSSSS

Kommentarer
Postat av: Nina - 3 presentkort lottas ut

sv: haha :p

är allt bra med dig? :)

Postat av: ebba

Fin blogg! Passa på att kika in på min blogg och släng in en fråga på frågestunden! :)

2012-02-14 @ 20:20:11
URL: http://ebbahofstrom.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0