Wakiieeee Wakkkkkieeee

Godmorgon sötisar! ♥

Vaknade precis och snart skall jag äta frukost. Jag hoppas att jag mår lite bättre senare så jag kan försöka att gå ut och springa lite i Kungälv. Jag har ju inte kunnat springa på väldigt länge och göteborgs varvet är om en vecka!! Men då blir det nog ut och springa runt här i området.


Föresten så var jag på Liseberg igår! Årets första besök och det var jätte kul! Var där med Anna Johanna, men senare träffade vi även Rosanna och Julia så var vi med de. Såg sjukt mycket folk från min skola och andra personer, roligt! Om ni är Liseberg-lovers (som mig själv) så åk nu i Maj! Det finns stora fördelar:


♦ 5 minuter eller mindre vänte tid på Nästan ALLA åkturer
♦ Det finns inte lika mycket folk i parken.
♦ Det är skönt väder, inte för kallt och inte för varmt!
♦ Parken är öppen ofta, i sommar är det ju stängt ganska mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0